Blogiarhiiv

laupäev, 29. juuni 2013

Fw: Otsides Kompassi


Torah Portsjon Matot/Massaei Bamidbar (4.Moosese) 30:2-36:13

„Jätke järele ja teadke,et mina olen Jumal,kõrge rahvaste seas,kõrge maa peal!"
Laulud 46:11

Shabbat shalom armsad:

Kompass on suunamääramise mõõteriist maa magnetiliste pooluste suhtes, mis näitab suundasid taustsüsteemis, mis on püsiv maapinna suhtes. Kompassi liikumatul aluspõhjal on esitatud neli põhilist ilmakaart (cardinal directions) – põhi , lõuna, ida, ja lääs. Vahepealsed ilmakaared on samuti määratletud. Tavaliselt on kompassile märgitud diagramm, mida kutsutakse roosiks (compass rose) ja mis näitab ilmakaarte suunda( nimed on tavaliselt lühendatud vastavalt ilmakaarte algustähtedele). Kompassi kasutamisel viiakse see roos vastavusse tegelike ilmakaarte taustsüsteemiga, nii, et näiteks „N" täht roosil osutab põhja suunas. (Vikipeediast)

KOMPASSI ROOSI ÕIGEKS SEADMINE

1994.-l aastal Šveitsis kui olin teeninud esimesel „Tagasi juurte juurde" seminaril, rääkis Kõigeväeline minuga. Tagasilennul koju Iisraeli El Al-i lennukis küsisin ma JHVH-lt: "Miks on nii tähtis rääkida kogudustes sellel juudi juurte teemal?

Tema vastus oli: "See on elu ja surma küsimus. Kogudus on olnud nagu roos, mis lõigati ära oma aiast (Iisraeli Õlipuust) ja pandi kaheks päevaks vaasi. Kui teda kolmandal päeval tagasi ei istutata (Heebrea Evangeeliumi algsetesse allikatesse) – siis ta kindlasti sureb! Üks päev on JHVH jaoks nagu 1000 aastat, nii et oleme juba Kolmandas Päevas, Kolmandas Milleeniumis alates sellest kui Jeshua tuli.

Heebrea Pühakiri on kompass tõelise usu jaoks Messiasse. Kuid kirik on sellesse enamasti suhtunud kui „Vanasse Testamenti" ning heebrea vundamendi puudumise tõttu on valesti tõlgendanud ka Uut Testamenti. See on sünnitanud palju deemonlikke ja inimlikke õpetusi ning hulgaliselt denominatsioone kes kõik väidavad end olevat ainuõiged. Kuna Kompass (Toora) on olnud hüljatud 1700 aastat asendusteoloogiat täis kristlikku ajalugu, siis Roos (Kogudus) ei ole ühel joonel Jumala eesmärkide ja suunaga. Peame leidma Kompassi – Toora Püha Vaimu juhtimisel, et Roos (Kogudus) saaks ühele joonele JHVH lõpuaja prohvetlike eesmärkidega!

See ümber seadistamine on igaühe jaoks vajalik, kes väidab uskuvat ühte ja ainsasse juudist Messiasse, sõltumata auastmest, positsioonist või denominatsioonist.

Tervele Jumala Kogudusele on antud nüüd käsk - lahkuda „Roomast" ja pöörduda tagasi Siionisse. Lahkuda kreeka religioonist, mille rajas imperaator Konstantinus ja tulla tagasi evangeeliumi juurde, mida kuulutasid juudi apostlid 2000 aastat tagasi!

See nõuab Suurt Muutust paljudes teenistustes ja meie kõigi eludes. Tõeline muutus ja juhtimine saavad tulla ainult siis, kui me vaigistame end Elohimi-Jumala ees, nii et Ta saab meid juhtida meeleparandusse ja siis taastamisse. Esimene asi, mis meil vaja teha, on leida see LÄHEDUSE paik Temaga. Siis saab Tema meiega rääkida asjadest, mis on kõrgemal meie religioossetest mõttemallidest ja eelarvamustest.
"Ärge arvake, et ma olen tulnud Seadust või Prohveteid tühistama. Ma ei ole tulnud neid tühistama, vaid täitma.Tõesti, ma ütlen teile, ükski täpp ja ükski kriips ei kao Seadusest seni, kuni taevas ja maa püsivad, kuni kõik, mis sündima peab, on sündinud.Seda, kes iganes nendest käskudest ka kõige pisema tühistab ja teisi sedasama tegema õpetab, hüütakse kõige pisemaks taevariigis. Kes aga selle järgi teeb ja õpetab, seda hüütakse suureks taevariigis. Sest ma ütlen teile: Kui teie õigus ei ole märksa suurem kui kirjatundjate ja variseride oma, siis te ei saa taevariiki! Matteuse 5:17-20


KOMPASSI LEIDMINE SELLES KIIRES MAAILMAS

Me elame kiiresti liikuvas maailmas, mis ümbritseb meid rohke müraga. Selles on palju hääli ning iseenda sees vaikse paiga leidmine õigete otsuste tegemiseks on tõeline väljakutse. Mäletan, kui ma olin 17 aastane saatis Iisraeli valitsus mu isa teadus atašeena Mehhiko ülikooli, et avada seal UNAM-i Robootika Osakond. Üks tema tudengitest, kes oli muusik ja tuntud laulja armus minuses ja mina temasse. Me olime nii pööraselt armunud, et olin temaga salaja abiellumise nimel valmis kodunt põgenema. Ta oli katoliiklane ja mina Iisraeli juut. Ta oli valmis minuga abielluma ning järgnema mulle Israeli . Mu vanemad olid väga pahased kuna see pani nad keerulisse olukorda. Kõigele lisaks ja minule teadmata tarbis see mees veini, mis ei olnud just paljutõotav. Näidates üles suurt tarkust ja tundlikkust korraldasid mu vanemad perekondliku reisi Tšiili, et külastada meie armsaid vanavanemaid, keda ma ei olnud enam aastaid näinud. Ma otsustasin oma "põgenemisplaani" edasi lükata ning ühinesin perega. Samal ajal andes andale aega ja rahu, et järele mõtelda. Ma ei olnud siis veel usklik kuid teadsin, et Jumal on "kuskil" olemas.

Saabumine Santiagosse, Tšiili ning kohtumine mu armsate vanavanematega oli emotsionaalne "ülestõstmine". Ma olin nende esimene ja lemmik lapselaps ja nad armastasid mind väga. Minu vanaema Susana oli alati olnud mulle usaldusisikuks. Ta teadis kõiki mu saladusi ja ma rääkisin talle ka oma mehhiko poissõbrast. Ta soovitas väga targalt ja taktitundeliselt, et võtaksin aega iseendaga kohtumise jaoks vaikuses, mis hoiks ära hävitava otsuse langetamisest abielluda vale inimesega . Vahepeal saatis Juan Pablo mulle iga päev või isegi paar korda päevas kirju. Peab meeles pidama, et kuna tol ajal ei eksisteerinud veel internetti siis saadeti need kirjad tavalise aeglase postiga.

Ma võtsin kuulda vanaema tarka nõu ja sulgesin end kolmeks päevaks eraldi tuppa. Ma olin vaikselt iseendaga ilma, et miski oleks mu tähelepanu kõrvale juhtinud. Nii vaikselt, et võisin kuulda oma südamelööke. Varsti kogesin ma enda lähedal Ligiolu, keda ma täna tunnen kui Elohim- Jumalaat. Hetkel, mil vaigistasin end piisavalt selleks, et iseennast kuulda, mõistsin, et ma ei olnud üksi, vaid seal oli keegi kes aitas mul leida selles olukorras Kompassi. Kui ma oma pelgupaigast väljusin teadsin, et pidin selle suhte lõpetama ja naasma koheselt Iisraeli, et astuda kohustuslikku sõjaväeteenistusse IKJ-des (Iisraeli Kaitsejõud). Olin oma otsuses kindel ja shalom(rahu) tuli mu südamesse tagasi. Ma jätkasin tegutsemist selles suunas ja mind määrati treeneriks IKJ-s. See andis kinnitust, et olin valinud õige suuna.Õige suuna valik ja õige juhtimine toimus siis kui ma vaigistasin ennast, et vaikuses, ilma välise surveta lasta lahti oma enda soovidest ning arvamusest. See on aus otsing. Me peame lahti laskma oma arvamustest kui tahame KUULDA Jahve (Jumala) juhtimist.

Ma ei olnud siis Messiasse uskuja kuid siiski oli Tema Kompass kohal, et mind juhtida.

ILMA KOMPASSITA TULEVAD VALED OTSUSED!

Mäletan ühte korda kui ma ei suutnud ennast vaigistada, et kuulda Kompassi. Sel korral ma olin 20 aastane ja valmistusin abielluma Iisraelis. Pulmakutsed olid laiali saadetud, tseremoonia oli tellitud Tel Avivi suurimas sünagoogis ning minu pulmakleit säras kapis. Kuid enne pulmi ilmnesid minu tulevase mehe juures teatud asjad, mis lülitasid sisse häirekella nii minus kui ka minu emas.

See noor mees tundus olevat väga dogmaatiline, kontrolliv ja omanikuinstinktiga. Ma olin tõeliselt mures ja seespidiselt rahutu. Mu ema pani seda tähele ning soovitas pulmad ära jätta. Minu vastus oli : "Kuidas ma saan seda teha ? Pulmakutsed on laiali saadetud, pulmakleit on ostetud ja kõik on valmis." Ta soovitas targalt mul selliste tühiasjade pärast mitte muretseda vaid hoopis päästa end vale mehe eest. Ma ei suutnud aga sulguda vaikusesse kus oleksin kuulnud oma sisemist häält ja ära tundnud Kompassi juhtimise. Ma olin liiga mures selle pärast "mida inimesed ütlevad" ja hirmul häbi ees mida tooks kaasa pulmade ärajätmine. Kuidas ma saaksin elada edasi sellise häbiplekiga ja kuidas reageeriksid noormees ja tema vanemad ? Sellises hingeseisundis ma siiski abiellusin selle noormehega ja poolteist aastat hiljem me lahutasime selle sama asja pärast, mille pärast mu ema soovitas pulmad tühistada. Ma ei suutnud ennast vaikusesse sulgeda ning maksin selle eest kibedat hinda.
Suurem osa Kogudusest on abiellumas vale peigmehega arvates, et ta on "see tõeline". Kuid Peigmees ei ole kreeklane ega roomlane vaid juut. Tegelikult on Ta Juudi Lõvi, Lõvi juuda suguharust!

Siis üks vanemaist ütles mulle: „Ära nuta! Ennäe, lõvi Juuda suguharust, Taaveti juur, tema on võitnud, tema võib avada raamatu ja selle seitse pitserit!" Ilmutuse 5:5 NKJV

LÕDVESTU JA LEIA KOMPASS

Kui ma sain usklikuks, Jeshua järgijaks ja jüngriks mõistsin ma peatselt, et minu JUmalaga käimise edu saladus seisneb kuulamises "vaikses paigas" . Paigas kus ma vaigistan oma emotsioonid, arvamused ning soovid, et kuulda oma ja Tema südant tuksumas ühes rütmis misiganes asja suhtes. Ma pidin täielikult lahti laskma et Jumal saaks sisse tulla. See on täpselt sama millest räägib piiblisalm Laul 46:11.


„Jätke järele ja teadke, et mina olen JHVH (Jumal).

Heebrea keeles on see harpu udeu sheani YHVH mis umber sõnastatult tähendab:
Lõdvestu, lase minna kõigel pingel ja lõdvesta stressis lihased ning võta aeg isiklikuks ja intiimseks suhteks minuga. Siis sa avastad, et Mina olen JHVH, Mina OLEN, Kompass, kes on alati kohal sinu olukordades, et sind juhtida ning näha sind läbi murdmas! Ma toon sellised imelised lahendused, et SINU läbi saab Mu nimi kõrgeks tõstetud kogu maailmas!


VAIKUST LEIDES

Selleks , et avastada JHVH-ed, Mina OLEN-it, meie eluteekonna ning kõigi suurte ja väikeste otsusetegemiste Kompassi, peame me leidma selle "vaikuse". Siis meie emotsionaalsed "lihased", soovid, tunded, arvamused ja mõtted saavad HINGATA ning KUULATA meie ja seejärel Tema südamehäält. Alles siis kui kui mõlemad südamed löövad ühehäälselt saame sellest vaikuse ja rahu paigas teha õige valiku. Kompass on siis selge ja nii ka meie tegevuse suund.

AEG LEIDA KOMPASS

Ja kui siis minu rahvas, kellele on pandud minu nimi,alandab ennast ja nad palvetavad ja otsivad minu palet ning pöörduvad oma kurjadelt teedelt, siis ma kuulen taevast ja annan andeks nende patu ning säästan nende maa. 2 Ajaraamat 7:14

Oleme sisenenud 40 päevasesse Globaalse Paastu Aega TESHUVA (tagasipöördumise-meeleparandus Restaureerimise/Taastuse jaoks) . Esimene asi millest Tema meid meelt parandama kutsub on "Tema tagantkiirustamisest ilma, et võtaksime aega isiklikuks osaduseks ja KUULAMISEKS. Vahel saame tõmbuda salajasse pelgupaika aga vahel peame hoopis minema jalutuskäigule mägedesse, merre ujuma või lugema paar peatükki Tema Sõnast, et lasta Temal rääkida. Võtmeteemaks on meie südame vaigistamine Tema ees ning südamest südamesse kõnelemine Temaga ja KUULAMINE. Vahel me kuuleme vaikset ja tasast halt aga vahel me lihtsalt "tunnetame", mis on õige "lasts asjad vabaks ja Jumala sisse". "Harpu" (jätke järele ja teadke) ei vea kunagi alt. Kuulamine ei vea kunagi alt.

Shma Israel Adonai Eloheinu, JHVH Echad

"Kuula, Iisrael! Issand, meie Jumal Issand, on AINUS". 5.Moosese 6:4

Tema on Echad-Ainus, Üks, Tema on jagamatu, Ta ei ole segaduses. Temas ei ole korratust ja kui me tunneme Teda (Jada- intiimne tundmine abielunaise, - mehe vahel) siis me ei ole enam lõhestatud, segaduses või korratuses kui me SHMA-kuulame ja järgime Tema juhtnõõre.

SINU KEEL ON TÜÜR

Me kõik eksime paljus. Kui keegi ei eksi kõnes, siis on ta täiuslik ja suudab ohjeldada ka kogu ihu. Kui me paneme aga hobusele suitsed suhu, et ta oleks meile kuulekas, siis me juhime kogu hobust. Ennäe, ka suuri ja rajutuulte aetud laevu juhitakse väikese tüüriga sinna, kuhu tüürimees tahab. Jaakobuse 3:2,4,5.

Kui oled saanud juhtnööri kasuta oma keelt, et Jahve sõna välja kuulutamise kaudu olukorra üle seada oma tegeutsemine õigele kursile ning mine tegutsedes edasi. Hoidu torpedeerivatest, negatiivsetest sõnadest vaid räägi ainult seda mida Tema on tõotanud ja juhib. Keel on tüür, mis peab järgima Kompassi suunda. Keel on see, mis saab paika panna sinu Teekonna kursi. Kui me räägime Tema sõnu siis Tema Pühad Inglid tulevad meile appi , et teha teoks Jahve plaani teostumise meie eludes.

Kiitke Issandat, tema inglid, teie, vägevad sangarid, kes täidate tema käske,
kuuldes tema sõna häält! Laul 103:20


Kui me endid vaigistame ja kuulame Tema juhtnööre, siis õhutame sellega üles oma keelt, et rääkida ainult vastavalt Tema sõnadele ning juhtnööridele. Keskendu ja kuuletu Tema juhtimisele, siis kannavad sinu otsused head vilja, Kuningriigi Vilja. Otsuste tegemisel ära lase ennast kunagi juhtida tunnetel, emotsioonidel, soovidel või sotsiaalsel survel. Lase kõigel lähtuda sellest vaikuse, usu ja usalduse paigast!

Looda Issanda peale kõigest südamest ja ära toetu omaenese mõistusele! Õpi teda tundma kõigil oma teedel, siis ta teeb su teerajad tasaseks! Õpetussõnad 3:5, 6

Kogu Kirik peab leidma Kompassi Tema Sõnas ja Tema Tooras. Paranda meelt Asendusteoloogiat, et saaksid taastatud Siionis tehtud Evangeeliumisse. Niikaua kui oleme täidetud "õpetuste ja doktriinide häältega" ning religioosse suhtumisega ei suuda me KUULDA Jahve tahet. Me peame leidma selle "harpu" vaikse paiga ilma igasuguse kõrvalekade ja eelarvamuseta, et Ihu saaks taas leida Tema Hääle ja KUULDA Tema Südametukseid.

Tunne rõõmu Paastuajast ja saada meile oma tunnistused

"Siioni pärast ma ei vaiki" Jesaja 62:1
.
Sinu sõbrad ja mentorid Israelis
Piiskop Dominiquae ja Rabbi Baruch Bierman





           PEA KOOS MEIEGA SEDA VÄELIST 40 PÄEVAST MEELEPARANDUSE PAASTU

           Sinu elu ei saa enam kunagi olema nii nagu varem!
           Registreeru kodulehel : www.kad-esh.org

Uus vabatahtliku positsioon Iisraelis on avatud.

Usklike kodu põhja Tel Avivis vajab majapidajat ja kokka. Tal on võimalus osaleda elava Messiaanliku Koguduse koosolekutel Sharoni piirkonnas ning tal on ka vaba sissepääs GRM Video-piiblikooli.


Positsioon sisaldab toitlustamist ja elukohta, mitte lennupileteid.
Kestvus: 3 kuni 6 kuud. Algus niipea kui võimalik.
Kontakt
kad_esh_map@msn.com
kad-esh

KAD-ESH MAP MINISTRIES MAP REVOLUTION ARMEE

on pühendunud Siionis tehtud evangeeliumi kuulutamisele Iisraelis ja kõigi rahvaste seas mis on rajatud Pühaduses ja Õigsuses heebrea juurtele ja keda järgivad apostellikud tunnustähed ja imed.

SINU PARTNERLUS MEIEGA ON AJALOOLISE TÄHTSUSEGA

Midagi ajalooliste mõõtmetega on sündimas rahvaste hulgas ja Püha Vaimu linnas Eilatis ja Eilati palvetornis ning peagi saab seal olema "Tervenduse Telk". Sinu partnerlus meiega on jumalikult määratud YHVH poolt, et Tema tahet teoks teha selles paigas.. Suur tänu sinu sõnakuuleliku armastuse ohvri ja palvete eest" www.kad-esh.org

Partnerlus ja on-line külvamine
"Siis ma õnnistan neid, kes sind õnnistavad" 1Mooses 12:3
HÜVITUS IISRAELILE – LAPSENDA EILAT
kad-esh
Me oleme palunud Teda nende eest rahvaste seas kes parandavad meelt, et nad teeksid HÜVITUSE Iisraelile aidates meid rajada Püha Linn Eilat, Iisraeli Lõunavärav kui Ärkamise Keskus tervele Iisraelile. Asutada TV stuudio ja peakorter kust on võimalik edastada Siionis valmistatud Evangeeliumi Iisraelist rahvastele; aidata meid asutada Outreach Kohvik (avalik abiteenistus suunatud tavakodanikele) linna keskuses, et sirutuda välja ja jõuda kõikideni iisraelis kes seda linna külastavad; laiendada Eilati Palvetorni ja Tervendustelki. Kõik need projektid vajavad PALVEID ja FINANTSE. Nende eesmärk on üks – hinged, hinged, hinged!


Sinu riik tulgu,sinu tahtmine sündigu nagu taevas, nõnda ka maa peal! Matteuse 6:10

GLOBAL REVIVAL MAP VIDEO BIBLE SCHOOL- VIDEO PIIBLIKOOL

kad-eshMe usume, et teadmatus Iisraeli ning meie usus juudi juurte suhtes peab saama eemaldatud valguse kiirusel! Seetõttu YHVH on andnud meile GRM 'I – globaalse ärkamise MAP video piiblikooli "Iisraelist sinu koju". Sa võid alustada õpinguid, võid külvata seda edasi ning alustada Iisraeli piiblikooli oma enda linnas ja kasutada oma teenistuses! www.kad-esh.org.
Samuti vaata kõiki Piiskop Dominiquae raamatuid ja vahendeid poes- SHOP aadressil www.kad-esh.org




SEENIORIDE VÄGI
kad-esh

Kui sa oled SEENIOR ( pensionil olev vanem inimene) ning ei ole kaastegev Yah (Jumala) Armees siis vaata meie visiooni SINU jaoks. VAATA SENIOR POWER- SEENIORI VÄE VISIOONI ning REGISTREERIMISE VORMI leheküljel www.kad-esh.org
. Klikka seal SENIOR POWER peal või rohkema informatsiooni saamiseks saada meile email aadressile kad_esh_map@msn.com.

SUKKOT TOUR 2013 (Sukkoti Reis 2013)


Kontakt Kad-Esh MAP Ministeeriumid

E-mail: kad_esh_map@msn.com / www.kad-esh.org
USA: PO Box 15221, Newport News, VA, 23608
Iisrael: PO Box 4090, Eilat 88140
Telefon 972 523 781 553, Faks +972 8 633 0270
© piiskop dr Dominiquae Bierman 2013 - Luba on antud (ja me julgustame teid), et levitada neid kirjutisi. Sa võid kordustrükk aastal paberkandjal, saatke oma e-posti nimekirjad ja paneb need oma veebilehel. Sa ei tohi muuta kirjutistele ja teil tuleb hoida kõik autori kohta kirjutisi, mis sisaldab järgmist: Kad-Esh MAP ministeeriumid, http://www.kad-esh.org/. See autoriõiguse märge peab ka jääma. Kõigi teiste õigusi ja küsib sealhulgas kirjastamine, võtke kad_esh_map@msn.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar